• Met ingang van het seizoen 2023-2024 is voetbalvereniging SV Gramsbergen op zoek naar:

ASSISTENT SCHEIDSRECHTERS (grensrechters) voor ons Vrouwen1 of 3 team.

Zowel ons Vr1 als Vr3 team is een prachtige groep met zeer gemotiveerde speelsters die zo hoog mogelijk willen eindigen. Als assistent scheidsrechter sta jij je mannetje. Je ondersteunt zowel de wedstrijdleiding als spelers en staf met jouw kennis van de spelregels.

Als grensrechter heb je een bepalende rol langs de lijn. Er wordt van jou verwacht om op een goede manier samen te werken met de scheidsrechter. Daarnaast ben je lid van het begeleidingsteam Vr1 of Vr3 en assisteer je waar nodig.

Wat ga je doen?

· Optreden als grensrechter volgens KNVB normen.

· De scheidsrechter op een juiste wijze assisteren bij uit- en thuiswedstrijden van het team.

· Rond wedstrijden verzorgen van algemene begeleiding van het team i.s.m. de leidster c.q. teammanager.

· Als het even kan neem je een kijkje bij de training op maandag en/of woensdag

Wat verwacht SV Gramsbergen van jou?

· Proactief, Gemotiveerd & Flexibel.

· Affiniteit met de voetbalsport

· Kennis van de spelregels

· Aanwezigheid bij alle thuis- en uitwedstrijden

· Graag betrokken wil zijn bij het vrouwen team.

Onze voorkeur gaat uit naar een 'vaste' grensrechter. Maar ook geïnteresseerden die niet elke week willen of kunnen, nodigen wij uit om te reageren, zodat wij een 'poule' van grensrechters’ kunnen formeren, indien er geen vaste grensrechter gevonden wordt.

Ben of ken jij die enthousiaste en betrokken assistent scheidsrechter die wij zoeken? Neem contact op met Henk Kroezen, 06 37472862 of door een mailtje te sturen naar h.kroezen11@kpnplanet.nl