• Technische Coördinatoren

Ensink, R.TC Pedagogisch. ondersteuner
    Kroezen, HenkTC Coordinator Vrouwen
    Klement, FransiskaTC Coordinator Vrouwen

Er zijn 2 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• Functieprofiel

Kerntaak: het ontwikkelen, uitvoeren en toezicht houden van het door de vereniging te voeren technisch beleid.

Werkgebied: de TC is een groep mensen binnen de vereniging, die zich bezig houdt met opleiding en vorming op voetbaltechnisch gebied. De TC is er zowel voor prestatieve teams als voor recreatieve teams.

Een lid van de technische commissie:

-       bezoekt met enige regelmaat trainingen en wedstrijden. Periodiek worden trainingen beoordeeld en geëvalueerd met de trainers.

-       overlegt regelmatig met trainers (te denken aan gestructureerde bijeenkomsten).

-       maakt in overleg met de trainers de teamindeling voor het nieuwe seizoen.

-       zorgt voor een goede overgang van de junioren naar de senioren.

-       neemt deel aan periodiek overleg: maandelijks TC, periodiek bijeenkomsten met trainers, teamindeling-avonden.

-       voorziet trainers in de benodigde faciliteiten om zich verder te kunnen ontwikkelen (te denken aan KNVB-opleidingen)

-       adviseert over het aanstellen van trainers en is actief in het werven van nieuwe trainers.

-       stuurt en controleert de competitie-indelingen van jeugdteams