• Gramsbergen rekende afgelopen zaterdag met een dikke overwinning af met De Weide en staat nu zoals het hoort in het linker rijtje. Komende zaterdag gaan we op bezoek bij mede koploper LTC uit Assen en dat is geen onbekende tegenstander. Wij maakten reeds kennis met LTC in ons eerste en tweede seizoen in de 2 klasse Noord. Daarna moesten de Assenaren even een stapje terug doen, maar na 2 jaar derde klasse zijn ze er weer. LTC deed goede zaken op de transfermarkt afgelopen zomer en dat betaald zich nu al uit door een gedeelde eerste plaats (in punten) op de ranglijst. Ondanks de kwaliteitsimpuls met nieuwe spelers werd er afgelopen zaterdag verloren met 2-1 van DZOH, maar ondanks dit verlies zullen we dit seizoen nog veel van de ploeg van trainer Mike Kelly horen. De voormalige jeugdtrainer en assistent trainer van HZVV staat voor het eerst op eigen benen en dan is 12 punten uit de eerste 5 wedstrijden een lekker begin.

Gramsbergen kon afgelopen zaterdag het geduld opbrengen om toe te slaan op het juiste moment. Met name in de tweede helft liet Gramsbergen zien waartoe het in staat is als de radertjes gaan draaien. Voor beide ploegen is het zaak geen punten te laten liggen willen ze voor de bovenste plaatsen mee blijven doen. Zaterdag dus maar even zien wie op dit moment de beste papieren heeft. Is het Gramsbergen die de lijn door trekt of heeft LTC zich hersteld van de tik op de neus van afgelopen zaterdag? We zullen het aanstaande zaterdag zien op Sportcomplex "de Hoogte" in Assen. Aanvang van de wedstrijd is 14.30 uur

Henk Reins