• Beste leden, vrijwilligers en supporters.

Update vanuit het bestuur:

Ondanks dat er geen competities gespeeld worden, wordt er elke maand wel online vergaderd.
    Tijdens deze vergaderingen hebben we ook de toernooien uitgebreid besproken.

Helaas hebben we vorige maand moeten besluiten om het IVT niet door te laten gaan.
    Voor het familietoernooi hebben we zo lang mogelijk gewacht met het nemen van een definitieve beslissing. Een geweldige dag voor velen van ons.

Toch hebben we ook nu moeten besluiten om zowel het familietoernooi als de jubileum dag niet door te laten gaan op de vastgestelde data. Met de huidige maatregelen is het niet mogelijk om voor ons allemaal een mooie zorgeloze dag te organiseren.

We vinden het enorm jammer dat het familietoernooi dit jaar weer niet gehouden kan worden. De sfeer, de gezelligheid, de mensen, wat missen we dit.
    Daarom zijn we hiervoor nog op zoek naar een alternatief voor begin juli, mocht dit weer mogelijk zijn.

Het jubileum wordt doorgeschoven naar volgend jaar op 25 juni 2022.
    Zet de datum maar vast in de agenda, want we weten zeker dat we er dan een mooi feest van maken.

Met vriendelijke groet,
    Het bestuur.