• Komend seizoen zal Daan Lelieveld uit Dalerveen de nieuwe hoofdtrainer zijn van de vrouwenafdeling van Gramsbergen. De ervaren oefenmeester heeft er veel zin in. “De ambitie vanuit de club en die van de dames zelf spreekt mij enorm aan”, aldus de trainer. Lelieveld die o.a. hoofdtrainer was bij SCN, Dalen, Zuidlaren en Klazienaveen is inmiddels in het bezit van de licentie UEFA A / TC1 waarvoor hij stage liep bij sc Cambuur. “We willen niet alleen als dames 1 maar als hele afdeling groeien, hiervoor zijn uitstekende voorwaarden aanwezig binnen de club”. De promotie naar de 2e klasse zag hij zelf ook als een enorme opsteker, “ons zelf nu door kunnen ontwikkelen op dit niveau is mooi” en kijkt dan ook vol goede moed naar het 1e seizoen in de 2e klasse. “Er zit voldoende potentie in deze groep, maar ook er achter”. Lelieveld wil nadrukkelijk de samenwerking zoeken binnen de vrouwenafdeling, waar ook het 2e team het liefst naar een hoger niveau komt.

Binnen de vrouwenafdeling is de afgelopen jaren e.e.a. al sterk geprofessionaliseerd, en met de aanstelling van Lelieveld wil de TC deze stappen verder door zetten en de vrouwen afdeling naar een hoger plan brengen. “ik ben overtuigd van de ambitie die uitgesproken is, en kijk nogmaals enorm uit naar deze samenwerking.”

Zaterdag 20 augustus is de 1e training, waar Lelieveld komend seizoen zal worden bijgestaan door assistent trainer Rene Aufderhaar en 2e elftal trainer Coen Klein.