• Lid worden?

Hieronder vind u meer informatie met betrekking tot lid worden en wat er allemaal aangeschaft moet worden.

Wat is de contributie?

De contributie per december 2020 is:

Senioren (veld) 29,25
    Senioren (veld + zaal) 40,15
    A-junioren (JO19) 26,60
    B- en C-junioren JO15-JO17) 21,75
    Pupillen (JO9 t/mJO13) 20,60
    Zaal 29,25
    Niet spelend lid 15,50
    G-Voetbal 16,50

- de genoemde bedragen zijn per 2 maanden en inclusief de bijdrage voor het kledingplan

- Voor jeugdleden en G-voetbal 1,00 euro voor huur trainingspak

De contributie wordt elk jaar gecorrigeerd met de prijsindexcijfer van het CBS. De contributieaanpassing wordt elk jaar ter goedkeuring voorgelegd in de ledenvergadering.

Wanneer en op welke tijden wordt er getraind?

Jeugdteams en prestatie-elftallen trainen twee keer per week. De trainingsdagen zijn van maandagavond tot en met donderdagavond. Afhankelijk in welk team je speelt train je op maandagavond/woensdagavond of dinsdagavond/donderdagavond. De trainingstijden op deze avonden zijn als volgt ingedeeld:

• 18:00-19:00 Mini's en JO6 t/m JO13
    • 19:00-20:15 JO14 t/m JO17
    • 20:15-21:45 JO18 t/m JO19 en senioren

De indeling die hierboven staat geldt ook voor meiden teams (MO-teams) en vrouwen (VR-teams). Het kan zijn dat van trainingstijden en trainingsavonden wordt afgeweken. De trainingstijden en trainingsavonden worden in overleg met de trainer vastgesteld.

Ons G-team traint op vrijdagavond.

De recreatieve senioren Heren trainen op dinsdag en donderdag. De recreatieve senioren Vrouwen trainen op woensdagavond.

Wanneer worden er wedstrijden gespeeld?

SV Gramsbergen is een zaterdag vereniging. Dit betekend dat alle beker- en competitiewedstrijden georganiseerd door de kNVB op zaterdag worden gespeeld. Het kan zijn dat een wedstrijd die op zaterdag is gepland wordt verplaatst. Dan kan het voorkomen dat een wedstrijd op een doordeweekse avond wordt gespeeld. Wanneer een een beker- of competitiewedstrijd wordt verplaatst naar een doordeweekse avond, zal dat bij thuiswedstrijden gebeuren op een trainingsavond en trainingstijd van het team. Bij uitwedstrijden is dat afhankelijk van de tegenstander.

Naast beker- en competitiewedstrijden worden er ook geregeld oefenwedstrijden georganiseerd. Meestal is dat aan het begin van het seizoen als voorbereiding op het nieuwe seizoen en na de winterstop als voorbereiding op de tweede helft van het seizoen.

Wat moet ik zelf aanschaffen?

Als je gaat voetballen moet je een aantal spullen zelf aanschaffen. Dit zijn:

Voor wedstrijden en trainingen:

• een paar voetbalschoenen
    • een paar scheenbeschermers
    • een paar zaalschoenen (voor de jongste jeugd die in de winterperiode zaaltraining en een zaal toernooi spelen of als u naast veldvoetbal ook zaalvoetbal gaat spelen)

Voor trainingen:

• een paar voetbalsokken
    • voor de herfst/winter periode een trainingspak
    • voor de lente/zomer periode een t-shirt en korte broek

Wat regelt de vereniging?

De vereniging zorgt ervoor dat:

• elk team een eigen wedstrijdtenue met sponsoring heeft (voetbalshirt, voetbalbroek en voetbalsokken)
    • teams van JO8 t/m JO19 een trainingspak in bruikleen krijgt, om voor en na de wedstrijd aan te doen

Voor het speelteneu en trainingspak zit in de contributie een eigen bijdrage verrekend.

Wat verwacht de verenging van mij als ouder van een jeugdlid en/of als senior lid?

Onze vereniging heeft veel vrijwilligers die er voor zorgen dat leden kunnen voetballen. Toch zijn er vaak

bij bepaalde functies nog openstaande vacatures die niet ingevuld kunnen worden. Als ouder zijnde kan het zijn dat je gevraagd wordt voor elftalbegeleider wanneer er geen begeleiding is voor een teamDat wil niet zeggen dat je als ouder van een jeugdlid of senioren lid niets hoeft te doen. Wij als vereniging vragen:

de ouders van jeugdleden kunnen gevraagd worden:

• om de auto mee te nemen bij uit-wedstrijden. De leider van het team stelt hiervoor een rijschema op
    • het wedstrijdtenue 1 a 2 keer per seizoenshelft te wassen. De leider stelt een wasschema op
    • om leid(st)er bij het team van uw kind te worden

een senioren lid:

• het wedstrijdtenue 1 a 2 keer per seizoen te wassen. De leider stelt een wasschema opom 1 a 2 keer per seizoen een wedstrijd van onze jeugdleden te fluiten. De scheidsrechterscoordinatoren zorgen voor een planning