• Het toernooi

Op sportpark 't Hoge Holt wordt in 2024 voor de 27e keer het Internationaal Vrouwenvoetbaltoernooi gehouden. De speeldagen zijn: vrijdagavond 14 juni, zaterdag 15 juni en op zondag 16 juni wordt funzondag georganiseerd. Verplicht zijn de wedstrijden op de vrijdagavond en zaterdag.

Het toernooi – Vrijdagavond en Zaterdag
    Om te grote krachtsverschillen te voorkomen is het toernooi opgedeeld in drie zelfstandige toernooien:

• A-toernooi bestemd voor seniorenteams uitkomend in de hoogste klassen;
    • B-toernooi bestemd voor seniorenteams uitkomend in de middelste klassen;
    • C-toernooi bestemd voor seniorenteams uitkomend in de lagere klassen.

In alle toernooien wordt gespeeld in poules, waarna er plaatsingswedstrijden zijn om de eindstand te bepalen. Aan het einde van de middag vinden er drie finales plaats om te bepalen wie zich de winnaars van 2024 mogen noemen.

• Funzondag!
    Naar keuze kan ook op zondag worden meegedaan aan een gezellige activiteit om het weekend goed af te sluiten. “Funzondag” is elk jaar de afsluiter van het Internationaal Vrouwen Toernooi! In 2024 willen we iets nieuws aanbieden! Namelijk een gave BRAKKE BINGO SHOW!

Deze bingoshow zorgt er voor dat vanaf het begin alle gasten weten “dit gaat een onvergetelijk feest worden”. Zing, dans, hos en geniet mee met de leukste, gezelligste liedjes van vroeger en nu, let natuurlijk tussendoor wel op je bingokaart! Strijd mee voor de gaafste prijzen! Opgeven kan via het online inschrijfformulier, hier kun je aangeven of jullie er zondag wel of niet bij zijn.

• Prijzen

Prijzengeld A-toernooi

Prijzengeld B-toernooi

Prijzengeld C-toernooi

nr. 1 – € 175,00

nr. 2 – € 125,00

nr. 3 – € 75,00

• Extra prijzen

• Voor de beste speelster in het A-toernooi, het B-toernooi en het C-toernooi, aan te wijzen door een jury;
    • Voor de beste doelvrouw in het A-toernooi, het B-toernooi en het C-toernooi, aan te wijzen door een jury;
    • Voor de sportiefste ploeg van het gehele toernooi, aan te wijzen door de scheidsrechters.
  • Inschrijfgeld

Voor deelname aan het toernooi is een inschrijfgeld van € 95,00 per team verschuldigd.