• Het toernooi

Op sportcomplex ’t Hooge Holt wordt in 2019 voor de 24ste het SPEQ Innovations nternationaal vrouwenvoetbaltoernooi gehouden. De speeldagen zijn: vrijdagavond 21 juni, zaterdag 22 juni en zondag 23 juni. Verplicht zijn de wedstrijden op de vrijdagavond en zaterdag.

Het toernooi – Vrijdagavond en Zaterdag
    Om te grote krachtsverschillen te voorkomen is het toernooi opgedeeld in drie zelfstandige toernooien:

• A-toernooi bestemd voor seniorenteams uitkomend in de hoogste klassen;
    • B-toernooi bestemd voor seniorenteams uitkomend in de middelste klassen;
    • C-toernooi bestemd voor seniorenteams uitkomend in de lagere klassen.

In alle toernooien wordt gespeeld in poules, waarna er plaatsingswedstrijden zijn om de eindstand te bepalen. Aan het einde van de middag vinden er drie finales plaats om te bepalen wie zich de winnaar van 2019 mag noemen.

• Het ‘fun’ toernooi – Zondag
    Naar keuze kan ook op zondag worden gespeeld. Dan is er een “funtoernooi” met bijzondere voetbalwedstrijden en -spelletjes. Deelnemende teams moeten op het inschrijfformulier aangeven of ze aan het zondagprogramma willen deelnemen.

• Prijzen

Prijzengeld A-toernooi

Prijzengeld B-toernooi

Prijzengeld C-toernooi

nr. 1 – € 175,00

nr. 2 – € 125,00

nr. 3 – € 75,00

Wisselbeker
    Voor de winnaar van het A-toernooi, het B-toernooi en het C-toernooi.

• Extra prijzen

• Voor de beste speelster in het A-toernooi, het B-toernooi en het C-toernooi, aan te wijzen door een jury;
    • Voor de beste doelvrouw in het A-toernooi, het B-toernooi en het C-toernooi, aan te wijzen door een jury;
    • Voor de sportiefste ploeg van het gehele toernooi, aan te wijzen door de scheidsrechters.
  • Aandenken
    Voor alle deelnemende teams en alle deelnemende spelers en trainers.

Inschrijfgeld
    Voor deelname aan het toernooi is een inschrijfgeld van € 65,00 per team verschuldigd.