• Na twee jaren van corona-onderbreking kon er deze week dan eindelijk een succesvol vervolg worden gegeven aan de Gramsberger Voetbaldagen; inmiddels een jaarlijkse traditie in de meivakantie voor JO8 t/m JO13. Ook dit jaar liep de teller weer tot over de 100 deelnemers en tientallen vrijwilligers.

De organisatie had dit jaar een tweedaags programma in elkaar gedraaid welke bestond uit twee ochtenden trainen, een lunch tussen de middag, een middag onderling mixtoernooi en een afsluitende middag georganiseerd met medewerking van VoetbalSkills Zwolle. Deze middag bestond uit een groot aantal voetbaloefeningen en spellen en werd afgesloten door een demonstratie van twee freestyle voetballers.

Als rode draad door de Voetbaldagen loopt de inzet van eigen trainers aangevuld met enthousiaste JO19/JO17/JO15 spelers & senioren. Plezier staat bij de Voetbaldagen voorop, maar ook de voetbaltechnische handelingen zijn flink getraind. Uiteraard in passende kleding, want met dank aan Plus Alfring en AGRAmsbergen liepen zowel spelers als trainers dit jaar in een prachtig SV Gramsbergen Voetbaldagen t-shirt.

De vereniging dankt Plus Alfring, AGRAmsbergen, de trainers en vele andere vrijwilligers voor hun fantastische inzet!