• Op 28 december stonden we om half negen bij het voetbalveld om gezamenlijk naar Borne te gaan. Vorig jaar een groot succes dus we hadden er zin in.
    Groot gedeelte van het team en begeleiding gingen dus vol goede moed die kant op.

• Vijf wedstrijden mochten we spelen tegen o.a. onze gastheer NEO en Richtersbleek. Waar onze spelers vorig jaar compleet overdonderd waren door de hele entourage stonden ze nu echt hun mannetje.

De eerste drie wedstrijden gingen mooi gelijk op en lieten ons zien hoeveel onze toppers bijgeleerd hebben het afgelopen jaar. Bij de vierde wedstrijd moesten ze tegen een meidenteam en daar waren een aantal spelers erg van onder de indruk. Maar ondanks de ruime nederlaag bleven ze plezier en lol houden en dat is toch waar het om draait. De laatste wedstrijd vroeg het laatste restje energie want een hele dag is toch best vermoeiend.
    Het was namelijk niet alleen de voetbal want  in de zaal ernaast stond er diverse speelattributen opgesteld waaronder: voetbaldart, springkussens, blik schieten, FIFA spelen, panna, gatengoal, snelheidsmeter, ballonnen kunst, minisoccer photobooth etc etc..

Daarnaast was ook aan de innerlijke mens gedacht en stond in de pauze een tas met lekkers voor ons klaar met broodjes, drinken, fruit en lekkers. De hele dag konden spelers en begeleiders koffie, thee en ranja ophalen. Ook gingen ze op de tribunes langs met heerlijke oliebollen en stonden in de kantine schalen met krentewegge klaar. TOP georganiseerd waarvoor dank organisatie.

Na de finales werd de zaal klaargemaakt voor de grote verloting. Maar niet voordat de uitslagen bekend werden gemaakt en alle teams werden genoemd en geprezen om hun inzet. Als dank kregen alle spelers een mooie beker mee naar huis.

Dan de grote verloting. We hadden weer genoeg loten in ons bezit en hoopten op net zo'n resultaat als vorig jaar toen we flink in de prijzen vielen. En we gingen dan ook vol voor de hoofdprijs om met alle begeleiders de geheel verzorgde rondvaart door de Amsterdamse grachten binnen te slepen. Helaas ging deze aan onze neus voorbij. Wel werd Jesse de trotse bezitter van een Ajax tenue en Jenita sleepte een exclusieve Chanel tas in de wacht. Ook werd een gesigneerde en ingelijste shirt van Heracles meegenomen naar Gramsbergen samen met een dinercheque. We mogen dus niet klagen.

Na een broodje beenham of hamburger gingen we moe maar voldaan naar Gramsbergen terug.

Het G- team wenst  jullie een goede jaarwisseling en een sportief 2020 !