• Het is inmiddels een traditie geworden dat er aan het einde van het jaar een verloting wordt gehouden waarvan de opbrengst mede door sponsoring van Oosterveen's Oliehandel geheel ten goede komt van de vereniging.

De verloting wordt gefaciliteerd door de Supportersvereniging, er zijn ook dit jaar weer 6500 loten die door de leden van de senioren teams, JO<17 en JO<19  aangeboden worden.

Wij willen iedereen vriendelijk vragen om de loten voor zaterdag 27 november in te leveren bij de leiders/trainers.
    Het bestuur van de Supportersvereniging is op 27 november vanaf 10.00 uur aanwezig in de kantine om de loten in ontvangst te nemen.

De trekking is op 4 december om ongeveer 17:30 uur in de kantine.

Wij vertrouwen erop dat het weer een zelfde resultaat oplevert als vorig jaar, steun de vereniging en koop een lot(en).

Met sportieve groet Supportersvereniging S.V. Gramsbergen.